مصطفی مصطفوی از بازداشتگاه اداره اطلاعات به زندان ارومیه بازگردانده شد

سید مصطفی مصطفوی آلبلاغ، شهروند اهل بوکان که پیشتر از زندان ارومیه به بازداشتگاه اداره اطلاعات منتقل شده بود، شب گذشته پس از حدود ۸۰ روز به زندان بازگردانده شده است. خانواده این شهروند طی این مدت هیچ اطلاعی از وضعیت وی نداشتند.
شب پنجشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۹۸، سید مصطفی مصطفوی، از بازداشتگاه اداره اطلاعات ارومیه به زندان این شهر بازگردانده شد. این شهروند اهل بوکان ۸۲ روز گذشته را در بازداشتگاه اداره اطلاعات و از بابت ماجرای مرگ یک بسیجی سپاه به‌نام حسین شوانکاره مربوط به تابستان سال ۹۷، تحت بازجویی بوده است.
مصطفی مصطفوی آلبلاغ، فرزند علی، در اوایل آذرماه سال گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از ۲۷ روز بازجویی در سلول‌های انفرادی اداره اطلاعات ارومیه به بند ۳-۴ و سپس به بند ۱۲ سیاسی زندان ارومیه منتقل شده بود.
اتهام عنوان شده علیه این شهروند در زمان بازداشت “همکاری با احزاب مخالف نظام” عنوان شده و هم اکنون پرونده وی در شعبه ۶ بازپرسی دادگاه انقلاب ارومیه در حال رسیدگی است.
وی از تاریخ ۷ بهمن‌ماه ۹۷، از زندان ارومیه به بازداشتگاه اداره اطلاعات این شهر منتقل شده بود. سید مصطفی مصطفوی آلبلاغ هم اکنون در قرنطینه زندان ارومیه و در بازداشت موقت بسر می‌برد.