برزان محمدی، در زندان فشافویە

بە رغم وعدەهای مسئولان و اخباری کە پیشتر منتشر شدە بود، برزان محمدی زندانی سیاسی کرد، همچنان در زندان فشافویە محبوس است و اصل تفکیک جرایم در حق این زندانی رعایت نشدە است و بیم آن میرود کە همچون هم‌بندیش علیرضا شیرمحمدی بە دست عناصر جمهوری اسلامی در زندان بقتل برسد.
پس از ماجرای قتل علیرضا شیرمحمدعلی، زندانی سیاسی در زندان تهران بزرگ که لزوم اجرای اصل تفکیک جرایم را در این زندان برجسته تر کرد، خبرهایی مبنی بر انتقال دو زندانی سیاسی از این زندان به زندان اوین در رسانه های داخلی منتشر شد. نام یکی از این زندانیان برزان محمدی هم بندی علیرضا شیرمحمدعلی اعلام شده بود. با این حال با گذشت زمان مشخص شد که برزان محمدی برخلاف وعده ها کماکان در زندان تهران بزرگ و در بند زندانیان خشن نگهداری می شود.

برزان محمدی، زندانی سیاسی و هم بندی علیرضا شیرمحمدعلی که اخیرا در زندان به قتل رسید، علیرغم وعده های مسئولین جهت انتقال کماکان در زندان تهران بزرگ و در بند زندانیان خشن نگهداری می شود.
این در حالی است که پیشتر گزارشاتی مبنی بر انتقال این زندانی به زندان اوین منتشر شده بود. با این حال محرز شدە است کە برزان محمدی، به زندان اوین منتقل نشده و در همان بند سابق خود در زندان فشافویه به سر میبرد.
برزان محمدی کە در زمان محاکمه با اتهامات “اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی” و “تبلیغ علیه نظام” جمعاً به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شده است پس از قتل همبندیش علیرضا شیرمحمدی، پردەی از جزئیات آن برداشت، جزئیاتی کە نشان دهندەی اجرای سناریوی قتل مخالفان ولایت فقیە و نظام مقدس است.